281209

Har alla sätt den nya ica reklamen eller? HAHAH! Riktigt goa alltså :)

Idag har jag varit inne i staden, ha med lite shoping men inte alls så mycket jag ville. Köpte iaf en kapa, ett halsband, tights och hår färg. Måste slinga bort utväxten. Hittade allså inget att ha på nyår, snyft. Funderar på att bara ha ett par svarta tights, svart linne, och en svart kofta med ett långt halsband och ett armband + höög klackade skor.  Kanske inte det roligaste, men har fan inget annat. :(  (haha  känns som jag bara snackar om nyår hela tiden men är sjukt taggad :))
Var på fika vid kusinen idag också, vilket var mys.  Vi lämnade även Samuel och Mymmla vid båten så nu är det helt tomt här hemma .-. 
Det var min dag det, blev inte roligare än så.

                          
        bild från valborg, typ samma goa gäng som det blir på nyår :) jag lääängtar!!

/LOVISA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0