291209

Va fan gör jag om dagarna egentligen? Svar: - INGET!
Fast idag har jag faktiskt vart ute och gått med mammi och pappi, behövde verkligen röra på mig så mycket som jag har ätit i jul hehe ;)
Men i morgon ska jag iaf göra en massa! Ska in till stan med Sandra och Linnea och inne i stan ska vi möta upp min Vanja (ahh har inte umgås med henne på jätte länge gud vad jag saknar henne! <3) Så ska vi shoppa kläder och maat till nyår. Fan vad kul vi ska ha, både i morgon och på nyår. Sen ska vi väll hitta på något skoj i morgon kväll också hoppas jag. Men vad vet jag inte men något blir det nog, jag menar man kan inte ha tråkigt i det sälskapet <3
FAN VAD TAGGAD JAG ÄR  :D


Hittade denna söta bild på mammas data, Desiree jag saknar dig!! <3

/LOVISA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0