DE VAR ETT TAG SEDAN..

ja nu var det ett tag sedan jag skrev, får fan ta och skärpa mig!! Men skyller på att jag aldrig vet vad jag ska skriva.

Men nu har jag iaf lite att skriva om, har nämligne spelat skol sm innomhus idag. Fan vad vi krossa, vann första matchen med 7 - 3 och andra matchen med 10 - 0. HÄRLIGT BRUDAR! Jag är dock inte riktigt nöjd men min prestation, iaf inte andra matchen. Vissa kanske tycker det låter kostigt eftersom jag höll nollan men kändes ine bra iaf. Jag kände att jag typ känndes lite osäker, specielt med fötterna. Men men bara att träna upp dom!!

Imorgon ska jag först spela tränings match sedan begär jag mig av till kalmar och träffar hela familjen. Så ska vi julhandla lite och sådant mys.

                                                Sandra och Desiree, jag saknar er! <3
/ Lovisa


Säger bara det - HAHHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0