DRA PÅ SMILBANDET

I dag har skolan varit ganska okej, fick faktiskt bra hjälp av Arvid Boberg med mitt arbete. Hoppas att jag hjälpte Tobbe lite också, jag är dålig på att ge kritik. Hände ganska roliga saker i skolan idag, men Emma och jag kom i alla fall fram till att "dagens händelse" var när Robin tog på vindruterorkaren när vi såg på film. Det går inte att förklara, var säkert bara Emma, jag och Robin som tyckte att det var kul. Men jag skrattar ändå så jag får ont i magen varje gång jag tänker på det, fortfarande. En annan rolig sak var när jag tog Arvid Wartes mössa och lurade honom att vi hade lämnat kvar den. Men egentligen hade Amanda den, Arvids min när han insåg att jag inte hade mössan längre såg bara för rolig ut, och när Amanda låtsades trampa på den i leran. Sp09 klassen är bara för mysig ibland.

Efter skolan så fikade Amanda, Robin, Emma, Therése & jag på bagarns på Hemse. Vilket var hur härligt som helst. Vi kan verkligen prata.

Och eftersom att Robin stod för dagens händelse så får han vara med på bild. Skolavslutningen i 9:an, den dagen glömmer jag nog aldrig.




I morgon är det engelska redovisning. Jag kommer dö inför klassen.
PUSS / SANDRA ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

det jobbiga är ju bara att jag inte skrivit något till redovisningen utan snor av robin. haha

men våran klass är för jävla mysig verkligen

2009-12-03 @ 22:56:04
URL: http://brokenstreetlights.devote.se
Postat av: robin bobba malmros

Men den bilden var ju väldigt fin ! NOT!! hahah <3

2009-12-04 @ 23:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0