EN VANLIG DAG

Sitter och ser på idol 2004, fan vad bra det var! Programledarna gjorde typ hela programet. Kan man inte ta tillbaka dom? Men jag undrar en sak vad har hänt med alla? Undra hur många som fortfarande håller på och vilka som typ slutat med musiken och så. Kan inte tv4 göra ett program där dom går tillbaka och ser vad som har hänt med alla?.

Annars så har jag inte så mycket att säga (som vanligt) Linnea med familj har då vart här och fikat, var mysigt. Vi snacka lite om nyår och kollade in lite skor och klänningar. Jag tror faktiskt att nyår kan bli kul :) !!
Imorgon ska jag in till staden fika vid kossan min och lämna broder och Mymmla vid båten och så ska jag klämma in lite shopping! :D Måste köpa kläder! Behöver jeans, skor, jacka, någon töja och något att ha till nyår! Fan vad jobbigt detta är skulle det inte bara va bättre om alla gick nakna? ;) hihi.

pusss / Lovisa


L & L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0