*

I morgon ska jag till stan och julhandla, är ju som vanligt ledig på onsdagar. Men i morgon har jag fruktansvärt mycket plugg, för även om jag börjar bli klar med min uppsats så väntar ett hemskt naturkunskapsprov på fredag. Så mycket som jag har skrivit på min uppsats idag, ni kan inte ana! Jag pluggade så mycket att jag somnade tillslut, och sov i cirka 2 timmar. Nu är jag pigg. När jag sov drömmde jag för övrigt mardrömmar, det var riktigt äckligt. Bland annat blev jag instäng i ett solarium, fatta vad hemskt?


Under ett år skakar du hand med ungefär 11 kvinnor som nyligen onanerat och glömt tvätta händerna.
Under ett år skakar du hand med ungefär 6 män som nyligen onanerat och glömt tvätta händerna.

Okej, detta vill man nästan inte veta...

PUSS / SANDRA ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0