FOTBOLL & MELLANDAGSREA

Okej, jag vet att jag förlorade tävlingen. En vacker dag så kommer det väl upp någon bild, haha men vad det blir som jag "flashar" återstår väl att se.

I morgon ska jag tydligen spela fotbollscup, fick sms för någon timme sedan. Ska bli riktigt kul, det tråkiga är att mamma och jag ska åka in till stan skit tidigt i morgon för att handla en dator till mig. Kul med en dator, men att gå upp typ klockan 05.00-06.00 när jag gick upp klockan 12.00 idag? Jaja, jag får väl se till att orka. Hoppas vi får tag i datorn, nu när det är mellandagsrea brukar folk vara helt galna.

Ska berätta lite mer om min "jul" när jag har ork. Nu känner jag mest för att äta pepparkakor tills jag spyr, så...

PUSS / SANDRA ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0