FUTSAL SM

Börjar fundera på om mina blogg-kompisar Desirée & Lovisa har något hemligt intresse som är att ladda upp fula bilder på mig på den här bloggen? Haha, puss på er.

 

Detta är en bild från mina dagar som blondin i somras, haha. Kände för att ladda upp en lite sommrig bild på mig och lilla Lucy. Blir inget klokt blogg inlägg i kväll, men jag kan i alla fall meddela att mitt lag, Gotland Södra, har gått till final i futsal SM. Finalen spelas i södervärns hallen klockan 11.30 på lördag, kom gärna och kolla. Jag hoppas att mitt knä är bra tills dess, fick en tackling och slog i riktigt illa. Nu är det helt rött, blått, lila med en bula lika stor som en tennisboll (haha nästan.)

PUSS / SANDRA ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0