HÅRFÄRG


Jag börjar (precis som sandra brukar ha) få lite bestutsångest om mitt hår, är nästan lite sugen på att färga det mörkt, men orkar inte hålla på å färga om det typ varje månad, så vet fasen inte vad jag ska göra. :( men får fundera på det nån vecka. :) ( fast det var dock väldigt väldigt mörkt på bilden, nog lite för mörkt )


Detta var för ungefär ett år sen när jag och lovisa färgade håret på varann, denna dagen fick även min mobil ta ett litet bad, haha vilken panik jag hade, men som tur var klara han sig, och lever än idag. :D
åh denna dagen var kul, och nu var det evigheter sen jag träffade min kära lovisa-fisa, SÅ VI FÅR TA Å SES SNART LOVISA. <3

Sitter förresten med min nya data nu, fasen va skönt det är med egen data, haha medans de andra bråkar om den andra datan så sitter jag vid min och kan sitta vid den hur mycket jag vill, ingen som kommer och skriker att det är deras tur, haha det är toppen det, det är nog det klokaste jag har önskat mig i julklapp nånsin, och det är också bra när jag bor i stan, att jag har en data där inne som jag kan göra skolarbete på eller bara surfa när jag har tråkigt. :D klokt val Desirée. x)

klockan är 01.45 när jag skriver just detta, kanske dags att gå och lägga sig nu, men är tyvärr inte ett dugg trött, kan vara för att jag gick upp klockan halv ett idag eller igår blir det nu, har redan vänt helt på dygnet, x) haha men måste vila ut nu när man har lov, när skolan väl börjar så kommer jag att vara helt slut igen. :S

aja detta var allt för mig denna gång, sov så gott allihopa.
// Kram Dessirée

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0