HEJHEJ

Mamma och pappa sitter och ser på Ernst. Jag tror att jag spyr, jag gillar inte honom.
Men jag roar mig med att prata med Sandra och Vanja. Vilket alltid är trevligt. Vi smider lite nyårs planer. Med tanke på förra årets nyår så är det bäst och vara ute i god tid i år. Fast förra var jö ändå helt okej, jag menar vem vill inte vara vilse med bästa Sandra Sjöberg på tolv slaget? ;) hihi.
Men jag tror iaf att nyår i år blir riktigt nice. Lutar mot att vi krachar Linneas lya i stan om det går bra hih. Och vilka är vi? jao det blir väl typ Sandra, Linnea, Vanja, jag och Desiree (om hon vill har inte pratat med henne om det än) och så kanske de blir någon till vi får väl se.  Blir nog som sagt riktigt trevligt, är jö de flesta av mina så kallade bästa vänner så jag kan inte klaga :) ahh nu blev jag nyårs sugen!!

Men nu först är det julaffton :) och innan det så ska vi nu snart åka in och hämta bror och mymmla vid båten mycket trevligt :D 

de var allt från mig / PUSSSS LOVISA

                     
bild från förra årets nyår. jag och dotes :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0