HEJHEJ

Avslutade utomhus fotbolls säsongen i dag, lite sorgligt. När vi såg bilder i från året som gått med laget så var tårarna inte långt borta. Vi tränar tillsammans, vi vinner tillsammans, vi förlorar tillsammans, vi gråter tillsammans, vi skrattar tillsammans och vi svettas tillsammans, vi är Gotland Södra.



Annars har min dag idag inte alls varit bra, har varit på allmänt dåligt humör och känner mig verkligen urdålig på allt. Därför var det skönt att åka på träning, lira lite fotboll och käka pizza med laget och avsluta säsongen.

På söndag ska jag spela futsal sm (fotboll), vilket blir underbart för jag har missat de andra kvalen på grund av min skada. Det räcker med att vi spelar en match oavgjort (vi ska spela 2 matcher) för att gå till final.

Idol i kväll är nog det bästa avsnittet som jag någonsin har sett.
Calle ska åka, vill se Tove och Erik i final där Erik ska vinna.

PUSS / SANDRA ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0