JAG ÄR EN KLANTSKALLE.

Hej jag heter Sandra Sjöberg och jag ska berätta om min totalt misslyckade dag. Det började med att jag gick upp tidigt för att åka in till stan och spela fotbolls cup. Ungefär 30 sekunder in i första matchen så gör jag något kostigt så att knäet pajar och jag gråter som en barnunge. De får bära mig av planen in i omklädningsrummet och linda skit hårt runt knäet så hela benet somnar och blir helt lila. När jag kom hem kunde jag knappt gå så mamma fick hjälpa mig in på soffan där jag låg och tyckte synd om mig själv i flera timmar (samtidigt som jag såg Harry Potter som gick på kanal 5.) Nu hoppar jag runt på ett par kryckor och ser ut som en jävla idiot och knarkar ibumetin och smörjer in knät med tigerbalsam i stort sätt hela tiden. Jag kan slå vad om att det är något ledband som tänjts ut eller gått av, men tydligen är det ingen idé att åka till doktorn så länge det är svullet. Får vänta till svullnaden har lagt sig och har jag fortfarande så ont så att jag inte kan gå så får jag väl söka upp en läkare. Jag är så jävla klantig, tyck synd om mig.



PUSS / SANDRA ♥

Kommentarer
Postat av: En hemlig beundrare

skulle inte du flasha här på bloggen? du har inte tid att slösa energi på fotboll:)

2009-12-26 @ 23:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0