JAG SKULLE FASTNA I MIN ENSAMHET IGEN...

... OM DU LÄMNADE MIG NU.

Det är tidigt och jag är trött, sov uselt i natt och kommer antagligen vara skit seg på kursen i dag. Jag är så trött, så jag skulle kunna somna här och nu. När jag kommer hem från kursen (blir väl runt klockan 14.00) så ska jag prata med Desirée och Lovisa och fråga om jag ska göra om designen på bloggen, eller om de ser detta kan de ju bara kommentera eller skicka ett sms så jag vet att det är okej. För denna design har vi haft så länge nu, börjar bli tråkig.

En naken man är inte rädd för ficktjuvar.
PUSS / SANDRA ♥


Kommentarer
Postat av: lovisa

jag tycker du ska göra en ny :D

2009-12-05 @ 11:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0