JULAFTON

Hallu, hoppas alla har haft en bra julafton. Det har ialla fall jag. Mycket god mat och jul godis, mys med familjen och massa klappar. Jag fick en kofta, hårtork och en film bland annat. Jag var även grymt snygg som tomte, fråga bara Mymmla. Ni skulle bara hört som hon skrek, hjälpte inte inte att jag var snäll och gav henne massa klappar nix hon bara grät. Hihih men det roligaste var nästan när jag drog upp masken och visa vem jag var, haha då börja hon störtgråta, som om hon var värsta besviken på mig hihi men sen så kom hon till mig med en gång så så farligt kan det inte varit :)

i morgon måste jag fan röra på mig känner mig som världens fetto, ser säkert ut som en nu också så mycket som jag har ätit i dag så. :S

Allt för i dag PUSS, LOVISA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0