JULBAK

Idag har det varit julbak för hela slanten. Mamma och jag har bakat lussebullar, fettbånsar och knäck. Nu fattas bara pepparkakorna och de tror jag blir i morgon. 

Nu sitter mamma och pappa och ser någon film på tv:n som jag verkligen in har lust att se, så datan får bli min kära vän ikväll. Får hoppas det blir lite drag på den bara ;)

Imorgon får jag i alla fall träffa Linnea, LÄÄÄÄÄÄÄNGTAR! 
Öjj hansa tjejer, hade det inte varit jävligt kul att göra ett lag och spela den förredetta coop forum cup? :) (kommer inte i håg vad den heter nu förtiden menmen.)


hahah fan vad jag saknar denna kväll, så jävla sköna vi var! och SNYGGA! GRR!

/Lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0