JULLOV!!

... Och jag är hemma på ön :) Känns riktigt nice och vara hemma i öde Näs igen, och riktigt riktigt skönt och ha jullov!!

Dock är jag så jävla trött, För inte fick man någon sov morgon nix för Desiree ringde och väckte mig.. Men det får väll gå bara för det var hon hihi. Var kanske till och med bra att hon ringde så kom jag upp någon gång i dag och får tid att umgås med mammi min. Helt underbart att bo borta och sen komma hem då och då måste jag säga för då blir man lite bortskämd ;) HAHA. Just nu tillexempel så gör mammi pankakor bara för jag sa det, plus att hon dessutom har städat och pyntat mitt rum! Det gillas. <3
´
Just det, kommer ni ihåg julpyntar-tävlingen på internatet jag pratade om? VI KOM TVÅA :D ( av typ nio våningar) Fick som pris 300 kroner på cittygross så när vi kommer tillbaka då blir det att handla goodis för hela slanten haha ;)

HA DET BRA / LOVISA


en fin bild på mammi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0