JULMAT & HARRY POTTER

ojojoj va trött jag börjar bli på julmat, men det blev lite rester idag också men nu får det tusan vara nog med julmat.

just nu sitter jag och ser på "harry potter och hemligheternas kammare" som går på femman, kan inte hjälpa å älska alla harry potter filmer och böcker och ni som inte har sett filmerna eller läst böckerna tycker jag borde göra det. ;)

Kan också säga att jag somnade klockan fem imorse, till slut så gick det, och så vaknade jag kvart över tolv idag så det blir väl samma sak idag, att jag inte kommer kunna sova, men ändå gud så skönt att bara kunna sova hur länge som helst, känner mig iallafall utvilad. :)


bild från google

senare så blir det nog popcornätande och se på hairspray kanske, haha pappa ville se den. x)


bilder från google

// kram Desirée

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0