MAT & TÅRTA

Igår så blev det mys hemma framför tv:n, och så fick jag lite manikyr av Stephanie ( brors flickvän ) trevlig kväll. :)

Pappa fyller 43 idag, så vi får snart besök, av farbror hans familj och farmor och farfar, och då blir det mat och tårta som farmor lagat, mummmmmmssssss blir det nog, brukar det iallafall bli när farmor lagar mat. :D

Imorn så blir det match, Hansa-A möter Hansa-B, det brukar vara roliga matcher så hoppas på det. :D

Detta blev ett minikort inlägg, men med tanke på att vi snart får besök så får jag nog dra mig ifrån datan ett tag.


Manikyr, brukar typ aldrig ha nagelack, mest på grund av att jag inte orkar fixa det, men erbjuder nån sig att göra det så tackar man såklart ja, bli lite bortskämd ibland är alltid nice. x)

Denna söta unge kommer hit på kalas snart, det är alltså min sockersöta kusin Matilda. :) <3

// kram Desirée


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0