NU SKA JAG KLAGA.

Jag tycker så förbannat synd om mig själv och det gör saken bara värre. Inget klarar man själv, i början var det ganska skönt att få hjälp med allt, typ mamma brer mackor, hämtar fjärrkontrollen, hämtar värktabletter osv. Men jag kan ju inte klä på mig själv utan att jag får ont och börjar grina? Jag känner mig helt handikappad. Och jag hatar att klaga, men jag gör det i alla fall. I morgon ska jag sitta i sekretariatet i Klintehallen och hjälpa till med fotbollscupen, hur ska det gå på ett par kryckor? Ibland måste man bara få vara en klagande-idiot.


Just det, jag skal flasha ja… Hahaha jag kommer väl på något.


Hittade en mapp med massa gammla mobil bilder, jag undrar verkligen hur gammal denna är? Skarp bild, haha. Jag kan lova att kameran är ännu sämre idag än vad den var då.

PUSS / SANDRA

Kommentarer
Postat av: Din hemliga beundrare

Åh baby:( tycker verkligen synd om dig:( vill vara där och ta hand om dig(a) och snälla flasha <33

2009-12-28 @ 01:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0