SANDRA'S INLÄGG

Nu är man äntligen hemma efter att ha suttit i sekretariatet i ca 5 ½ timme och tittat på när småpojkar spelar fotboll. Första timmarna var okej, men i slutet trodde jag nästan att jag skulle somna. Den allra sista matchen var dock spännande, mellan Gotlands sydligaste lag Hansa/Hoburg och Gotlands nordligaste lag Fårösund, pojkar födda –99. Matchen slutade 0-0 men var riktigt spännande med stolpskott och frilägen. Självklart så hejade jag på Hansa/Hoburg, min moderklubb när det gäller fotboll.

I morgon ska jag till doktorn halv 10, fy för att gå upp tidigt. Det slog mig att det är nyårsafton på torsdag, och jag som så gärna ville bli av med kryckorna till dess. Det finns nog inte en chans… Aldrig i livet att jag hoppar runt i Visby på kryckor, men jag vill inte stanna hemma heller.


Konfermationslägret för länge sedan...

PUSS / SANDRA ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0