SANDRA'S INLÄGG

Nyårsafton i kväll, är ni taggade? Jag, Linnea & Lovisa gör oss i ordning och väntar på att allt folk ska komma, men det dröjer några timmar till. Tur är väl det, för jag är inte klar än på långa vägar. Vi lyssnar på party musik, då känner man sig peppad!

I går spelade vi ett frågespel som heter "buzz" och det var riktigt kul. För er som inte vet hur det går till så ska man svara på massa olika frågor och sånt genom att trycka på knappar med olika färger på en kontroll. När jag förtvivlat utbrast "jag är ju för fan färgblind" så var Linnea snabb med att svara "det är min tv också." Hahaha, riktigt skön. Men tv:n var faktiskt ganska färgblind, allt som skulle vara blått var typ grönt? Haha det ställde till det en del när vi sjöng singstar, men kul hade vi.

Längtar till kvällen, längtar till 2010!

PUSS / SANDRA ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0