SANDRA'S INLÄGG

Som vanligt har jag egentligen inte tid att skriva, sitter här med ett glas Oboy och en historia uppsats som ska lämnas in torsdag morgon. Ska även plugga på NO provet som är till på fredag, som kommer att gå åt skogen. Hoppas på att få skriva av mig lite i bloggen i kväll, så underbart att skriva av sig lite och sammanfatta dagarna. Men har man inte tid så har man inte, därför får ni hålla er till godo med en liten kul grej som jag hittade. Haha de flesta vet nog att sex är bra träning, och här har jag kopierat en lista över hur mycket kalorier som går åt.

TA AV HENNES KLÄDER 
Villig - 12 Kalorier 
Ovillig - 187 Kalorier
 

KNÄPPA UPP BH:N 
Med båda händerna - 7 Kalorier 
Med en hand - 12 Kalorier 
Med tänderna - 85 Kalorier
 

TRÄ PÅ EN KONDOM 
Med erektion - 6 Kalorier 
Utan erektion - 315 Kalorier
 
 
ORGASM 
Riktig - 112 Kalorier 
Fejkad - 315 Kalorier 

EFTER ORGASM 
Ligga och kramas - 18 Kalorier 
Gå upp direkt - 36 Kalorier 
Förklara varför du går upp direkt - 816 Kalorier
 

ATT FÅ EN ANDRA EREKTION Om du är: 
20-29 år - 36 Kalorier 
30-39 år - 80 Kalorier 
40-49 år - 124 Kalorier 
50-59 år - 972 Kalorier 
60-69 år - 2916 Kalorier 
70 och uppåt - Döden
 

KLÄ PÅ SIG EFTERÅT 
Lugnt - 32 Kalorier 
Snabbt - 98 Kalorier 
Med hennes pappa knackandes på dörren - 1218 Kalorier 
Med din fru knackandes på dörren - 3521 Kalorier
 

Okej, det skulle förvåna mig om detta stämmde.
Men var ändå ganska roligt att läsa.

PUSS / SANDRA ♥

Kommentarer
Postat av: Joanna

Hahahha fan va kul ;)

2009-12-07 @ 17:12:44
URL: http://barajoannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0