SINGSTAR & KIWI

Min röst är helt slut efter sing star med syrran, och tungan är helt bedövad efter åtta kiwi, haha men det är väl smällar man får ta om man vill sjunga sing star och äta goda kiwisar. ;D

Imorrrn ska jag som alla andra dagar slappa, men på tisdag så blir det att träna syrrans innebandylag, har gjort det förut men har inte tid med det nu när jag går på gymnasium, men nu är det jullov och dom hade ingen tränare på tisdag, så det ska bli riktigt kul. :D

men nästan dags att gå och lägga sig nu, för just nu så sover jag bort nästan hela dagen varje dag, jag vill sova länge men inte längre än typ klockan elva, så nu är det dags att vända tillbaka på dygnet. Så det blir nog snart sängen, med havsljudet spelande på datan, ni som aldrig provat det GÖR DET, det är jäkligt avslappnande, hitta det på youtube.  :D


Syrran som ger mig julklapp. :)
Här har ni havsljud, det är sjukt avslappnande om man ska sova eller bara slappna av.

// kram Desirée

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter som om du och din syster har kul tillsammans

2009-12-28 @ 11:48:02
URL: http://moonbell.blogg.se/
Postat av: Sebbe

snäll syrra du har =)

2009-12-28 @ 13:47:46
URL: http://lookstylish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0