SJUKT SERIÖS

HUR
Svarar du i telefonen: hej det är sandra, sandra, eller hallå
Tycker du om gul-bil-leken: jo, gillar att slåss
Mycket är klockan: 01.06
Spenderar du en regnig dag bäst: sover

VEM
Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där? raderad inkorg
Pratar du med på msn just nu? alldeles för många
Ringde du senast? sjukanmälde mig till skolan
Pussade dig senast? hemlis *
Vill du kasta en sten i huvudet på? Jimmie Åkesson

JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna: klart, jag är bäst
Gråtit en hel natt: haha joooo, lipsil jag vet
Vattenskidor: nepp
Rullstol: nepp
Gjort en bakåtkullerbytta: jo, kung på gymnastik
Köpt lösgodis för över 50 kr: vem har inte?
Önskat att du var det andra könet: hah jaa
Sett din kompis i rosa kanindräkt: ja, lovisa hade det på skolavslutningen i 9:an

Ett sjukt seriöst inlägg avslutat med två sjukt seriöst talespråk:
* Den man ligger med får bädda
* Det man inte minns, har inte hänt

PUSS / SANDRA ♥


Kommentarer
Postat av: lovisa

jag vet att du är avvis på min kanin dräckt sandra ;)

2009-12-11 @ 18:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0