SNART JULLOV :D

I fredags så såg vi på lucia i skolan, den var lite annorlunda ibland, men riktigt bra. :) På kvällen så var Sandra och jag på luciakvällen på högby, det var kul att träffa lite folk och gamla lärare men det var inte alls mycket folk, så det var tråkigt att det inte kom mer folk. :( men jag och sandra hade kul ibland ändå, och luciatåget var jättefint. :)

Idag så har jag spelat match mot vallstena, vi vann med 6-2, fan va tjuriga dom var då. :S Aja vi vann iallafall. :D När jag kom hem igen, så åkte jag, mamma och Jasmine till eke och fikade hos min mummo, och lekte lite med hennes fågel som heter kucko, han är supergullig, haha. :)

Imorn så blir det massor plugg och sen åka in till stan för dom fem sista skoldagarna innan jullovet. :D

Det var väl allt jag hade att säga..

Eller måste bara säga att HELT RÄTT VANN IDOL. :D ERIK ERIK ERIK. :D


// kram Desirée

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0