VISBY

Snart ska jag åka till Visby för att handla de sista julklapparna. Håret ser ut som fan, sminket ser ut som fan, kläderna är fula. Men jag bryr mig inte, för jag älskar julen. Jag älskar att det är snö ute, och älskar att det snöar just nu.

Sista skoldagen i morgon, och vi har inga vanliga lektioner. På morgonen ska vi byta julklappar i klassen, sen skulle vi till kyrkan, efter det var det nog lunch och så avslutar vi dagen med lite spex från lärare och elever. Ser jag verkligen fram emot. I går hade vi snöbollskrig, jag sprang mest runt och skrek "kasta inte på mig".

I morgon kväll är det också sävefest som gäller, och jag är mer taggad än någonsin.

Att bita på naglarna är som att slicka rent toalettstolen.
PUSS / SANDRA ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0