NÅGRA GAMMLA BILDER

Klockan är över 00.00 och jag är vaken? Två koppar jordgubbs te gör susen. Jag är ledig i morgon, så jag kan gå och sova när jag vill. Tyvärr ska jag på utvecklingssamtal, önska mig lycka till...

Eftersom att jag inte har något vettigt att skriva, så ska jag ladda upp en massa bilder, som är ganska så gammla vissa av dem. De flesta är från 2008.



denna bilden får mig alltid att skratta, mina dubbelhakor,
desirées face & theréses garv. underbart!

sommar så in i norden, i juni år 2008. therése & jag.

konfermation i havdhem, 1 maj -08 om jag inte minns fel?


polen i september 2008, underbara människor.
skolresor kan vara allt bra kul, speciellt med gammla 3-laget.

sommaren 2008, öland tror jag?

jag och joanna hösten 2008, den bjuder vi på.

skolavslutningen i 7:an, år 2007. älskade gammla klassen.

Nej nu får det räcka med bilder, PUSS / SANDRA ♥

Kommentarer
Postat av: julia

från och med nu så är ni med och tävlar om veckan blogg hos juliaaugustsson.blogg.se

du vinner genom att få flest röster.

så sprid länken till tävlingen och be dem rösta! :)

ha de bra!

kram julia.

2009-12-02 @ 20:57:55
URL: http://juliaaugustsson.blogg.se/
Postat av: Joanna

Bjuder på bilden ja, haha ;D <3

2009-12-03 @ 20:24:10
URL: http://barajoannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0