091118

Hej, ja nu var det ett tag sedan jag skrev här i bloggen, skulle ha gjort det igår kväll men då kom en viss Järnesjö och skrev ist. Men lika bra var väl det för jag hade ändå inte så mycket att skriva om. Vet inte riktigt om jag har så mycket speciellt att skriva nu heller men men.

Har i alla fall just slutat skolan för dagen, ganska lugn skoldag. Ja om man räknar bort redovisningen förstås. Men den var inte så farlig som tur var. Den skulle bara va två min lång typ så. Annars har det varit skolträning idag, ingen målvaktsträning för mig dock. Eftersom de skulle ha blivit ojämt antal och så. Men ska få ha målvaktsträning själv med Hasse på fredag ist. Tror nästan de blir bättre till och med, då slipper jag i alla fal oroa mig att jag bara sabbar killarnas träning.

Har träning ikväll igen. Haft träning varje dag denna vecka (okej det är bara onsdag men men) Träningen i tisdags sög balle, hade bara lust att gå där ifrån eftersom det typ bara var skott från 5 – 10m avstånd typ hela träningen. Och eftersom jag var så sur så gick det piss också. Men igår kväll var det mer spel och så, så det var mycket roligare och det gick faktiskt helt okej. I kväll tror jag att det typ bara blir spel eftersom der är sista träningen innan Smp (fotbolls turnering på 7manna) på lördag.
puss /Lovisa


Kommentarer
Postat av: Ajnmal

fint fint<33

2009-11-25 @ 15:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0