BARA MASSA SKIT

Tillbaka i Växjö, hmm .-.    Vår data kunskap blev instäld så jag börjar inte förren kvart över två typ. Fan hade jag vetat det kunde jag fan tagit ett senare tåg och fått sova lite längre i morse, aja thats life.
Vad ska man göra nu i en timme då? Borde kanske läsa engelska boken, men den ligger i skåpet och jag orkar fan inte hämta den. Får läsa Svenne ist det behövs också nämligen...






Äre bara jag, eller saknar flera folk högby? och skolavslutningen? Jag trodde seriöst aldrig att jag skulle sakna min klass, jag hatade verkligen min klass den mesta av tiden. Men sista veckorna var fan klassen grymt skön, och det är de veckorna man kommer ihåg så jag saknar den. Skulle säkert aldrig stå ut och gå tre år till med klassen men saknar den iaf. Saknar min favorit ejderfjuun! Fan kan man bara inte få gå en vecka till på högby? En sista vecka? :) snälla..

 pussar, Lovisa


Kommentarer
Postat av: madde

åhh jag saknar oxå högby! Och dig ! puss på dej lovisa <3

2009-11-11 @ 16:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0