BÄTTRE

Så, nu är jag lugn igen. Inte glad, men mindre sur i alla fall. Tänk att ett youtube klipp kunde muntra upp mig? Det var väl tur det. Fick till och med glädjetårar, så typiskt mig.

Riktigt kallt har det varit i dag, och som vanligt fick jag kämpa i motvind till skolan. Många gånger funderar jag på om jag ska vara lat och ta moppen, men nej. Jag cyklar till bussen och jag är stolt, miljömedveten hej & hå. Ville verkligen missa bussen i morse, för jag orkar inte skolan. Men insåg att jag skulle missa för mycket, så jag  trampade på i full fart.

Men i kväll mår jag inte bra och jag hoppas verkligen att jag inte är på väg att bli sjuk, alla i min familj har varit/är sjuka i någon sorts influensa (inte svininfluensan) förutom jag. Men antar att jag blir det snart. Hatar att vara sjuk. Skolan idag var galet seg och jag bara gick och väntade på att få åka hem. När jag väl var hemma så somnade jag på soffan och sov oavbrutet i över två timmar. Riktigt trött är jag, så funderar på att gå och sova nu.


Desirée & jag, alltid lika pigga.

PUSS / SANDRA ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0