BENEN KÄNNS SOM SPAGGETI

Jasså så Desirée han blogga före mig :) Kom också precis hem i från innebandyn, jag kan räkna med träningsverk i morgon. Men nu känns det skönt, eller, om skönt kan definieras med att benen känns som spagetti och armarna som nudlar. Innebandyn var sjukt jobbig, men nu är jag nöjd med mig själv. Presterar såklart inte lika bra som alla andra, men med tanke på min skada och att jag har varit borta några månader så är jag glad att jag fullföljer övningarna, och jag är sjukt glad att jag inte har ont. Det var så jobbigt förut när man var skadad och knappt kunde springa utan att tårarna kom, huh, så vill jag aldrig mer ha det.

Hade min kursavslutning idag och tjänar där med 700 kr, fick också en liten present som bestod av en Paradis ask, ni vet dem man brukar köpa till jul. Mums säger jag bara, men ska nog hålla mig borta i från den i kväll, annars känns all träning i kväll onödig. Men i morgon är jag ledig, och då ska jag ha filmdag. Ska nog in till stan och sova hos Desirée också, kul :)

I skolan i dag var det sjukt skönt, första lektionen var det betygssnack och grupparbete, andra lektionen hade vi gympa som var galet kul. Gympalärare är sjukt skön! Tyvärr insåg jag att jag är värdelös på frisbee, men det var kul i alla fall. Till och med så var styrketräningen kul? Förvånade mig mycket, men det var kul att göra övningarna ihop med Johanna.

Skulle egentligen till Finland i morgon, men insåg att jag inte skulle fixa det. Med tanke på grupparbetet i skolan och med tanke på att jag är sjukt trött. Hade aldrig lyckats packa ner allt i tid, och i så fall hade jag varit tvungen att skippa innebandy träningen, vilket jag inte ville. Vill så gärna spela matchen i helgen mot Klinte, brukar göra många mål då, haha. Nej men är sjukt sugen på att spela match, och då måste man fan jobba lite.

SANDRA ♥


KÄNDE ATT DET HAR VARIT MKT BILDER PÅ MIG OCH DESIRÉE, SÅ HÄR KOMMER EN PÅ LOVISA & MIG. LOVISA ÄR UTAN SMINK, MEN SOM HON SA I EN VIDEO: "NATURLIG SKÖNHET VARAR I LÄNGDEN, OCH JAG TYCKER ATT JAG ÄR SÖT UTAN." GO FOR IT LOVISA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0