BJÖRN GUSTAVSSON

Ojojoj klockan blev helt plötsligt väldigt mycket, men har suttit i soffan med datan i knät och med bror och brors flickvän bredvid mig, så har vi kollat in några dussin olika klipp med Björn Gustavsson. Den grabben är fasen bara bäst, ingen kan vara roligare än han, och den som inte tycker han är rolig har förmodligen ingen humor. Garvar så jag ramlar av stolen, eller soffan då, varje gång jag ser klipp med han. xD


Väldigt söt är han också, vilket alltid är ett plus. ;)

Nej usch nu måste jag gå och sova, så det blev som vanligt ett kort inlägg, och har inte skrivit nåt klokt på länge men gör det imorrn istället när klockan inte är 02:41.

God natt på er alla.

// kram Desirée


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0