DET VANLIGA

Känner att det är dags för mig att skriva ett inlägg här, börjar bli dålig på det.
Men det händer tyvärr inte så mycket intressanta saker i mitt liv. Bara skola och fotboll typ. Men ikväll är det iaf PPP! = party på Procivitas! (procivitas är min skola, för dom som inte vet.) Jag ska dit med Emma och Frida och deras polare Jenny och Sara blir nog kul tror jag. Bara jag visse vad jag ska ha på mig? Blir väl någon gammal trasa. Men först i dag ska jag träna fotboll. Måste ha upp min kondis till nästa vecka! Hasse (mv-tränaren) sa att jag och Sanna ska springa upp och ner på läktaren typ, FY FAN! Jag kommer döö! Men får förhoppningsvis lite kondis då iaf. Vilket behövs. Nej mer hade jag väl inte att berätta. Skriver väl i morgon och berättar om PPP!

puuuss / Lovisa


Bild på mig och Ida från senaste PPP't! (och snyggingen i bakrunden är självaste Emma) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0