CUP KOMMUNAL

Känner mig inte alls på humör för någonting, men har hål nu i en timme så får väl kasta ihop ett inlägg här.

Cup komunal i helgen gick inte alls bra, första matchen förlorade vi med 6 - 2. De tog ledningen med 3 - 0 i första och vi spelade inte alls bra, men vi kom i gen i andra och rykte upp oss lite och fick in två mål. Men vi tappade dock lite på slutet i andra  tyvär. Matchen avslutades med straffar, jag var sjukt närvös har aldrig stått på någon riktig straff förut, men det gick bra. Jag tog faktiskt en straff måste jag säga, och var på de flesta andra gick bara åt fel håll typ 1-2 gånger. Vi höl nästan på att ta dom i straffarna (!) vi ledde i början men tappade det, och de vann på sudendefstraffar (stavas?)

Andra matchen började bättre och vi tog ledningen med 1 - 0. Men domarn blåste aldrig av för halvtid så tiden gick och gick och ca 3 min efter ordienarie match tid fick dom sin 2 frispark på typ 1 minuten och tror ni inte att dom satt den eller? joe. Efter de målet blåst domarn äntligen av, alla var ganska nere och vi spelade inte alls lika bra i andra och vi gick byt en massa så typ alla de bästa kom bort. De vann till slut med 1 -5. Jävligt surt, vi kunde ha tagit dom!  Aja i typ Februari är det plaseringsmatcher och då jävlar, tänker inte komma sist!

Annars var cup komunal gaska nice, boende på hotel. Delade rum med Frida och det var mycket trevligt.


distriktslaget på elitlägret i halmstad 2008.

PUSS/ LOVISA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0