BEN AND JERRY'S + FILM = LÖRDAGSMYS

Hmm vad har jag gjort denna vecka då, förutom för att sitta och stirra på datan??
Tog sprutan i torsdags morse, var inte alls nervös först, men när det börja närma sig så tog nerverna över, blev helt skakis, men det var ingen fara, visst det gjorde lite ont, men inte mycket och det gick dessutom över nästan med en gång. Dagarna efter nu så har man däremot haft hemskt ont, speciellt natten samma dag som vi tog sprutan, kunde jo inte sova på armen eftersom den var så öm, men nu har jag knappt nå ont längre, vilket är rett skönt med tanke på att alla råkar slå mig på armen hela tiden. Haha x)

Hela veckan har gåt riktigt fort, vet inte varför faktiskt, men tycker veckorna bara flyger förbi hela tiden nu på sistonde, men jag klagar inte, det är bara skönt så vi kan få jullov snart, bara ungefär en månad kvar nu tror jag. :D

Nu i helgen har jag inte gjort något speciellt, sov till halv tolv idag, sjukt skönt att sova länge men då känns det bara som att man sover bort hela dagen när man kunnat göra massa annat, men ibland får det gå. ;)
Har nyss suttit i soffan och sett film på datan, "Fred Claus" hette den, den handlar om Santa Claus/Jultomtens bror. Den började ganska dåligt tyckte jag och verkade värdelös, men den slutade fint och lyckligt, som i de flesta filmerna, nästan så jag fällde en tår. x)

Imorrn blir det innebandymatch med a-laget mot follingbo, tror jag det var. Ska bli roligt, TAGGA, TAGGA. ;) och efter det så spelar syrran match, efter det så blir det förmodligen direkt till hemse för fotbollsträning. :)


Har ikväll för första gången smakat Ben & Jerry´s, hyfsat gott väl. :D


// kram Desirée :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0