BULLAR

Hade inte tid att skriva i går, kom hem runt kl 22.00 och hade varit borta hela dagen, skola, kurs & innebandy träning. Men idag är jag ledig, vilket är underbart. Jag vaknade 11.00 ungefär och käkade kakor till frukost, "socker beroende here I'am." Efter det tog jag en promenad i snö ovädret, ja tro det eller ej men det snöar faktiskt ute. Fast så fort snön faller till marken så smälter den bort, men i alla fall. Riktigt kallt var det ute, och jag hade på mig så mycket kläder så jag knappt kunde röra mig. Sedan åkte jag till affären och tankade på min mobiltelefon, och då fanns det smakprov på pepparkakor och vilken jul känsla jag fick. Det kändes som om jag hade jullov, men tyvärr, skola i morgon igen. Det är så otroligt skönt att gå på Donnergymnasiet och vara ledig på onsdagar, eller egentligen är min inte ledig utan har självstudie dag. Men man slipper i alla fall att gå upp tidigt och sitta i skolbänken hela dagen. I stället kan man plugga framför tv:n men en varm kopp Sigtuna tee.

Just nu bakar jag kanelbullar, degen ska jäsa i 20 minuter till sen ska dem in i ugnen. 66 bullar har jag räknat att det blev, mums. Jag älskar att baka kakor, och framförallt äta. Nu kanske jag låter jätte tjock, men jag bryr mig inte. Jag är ute och går i stort sätt varje dag och spelar både fotboll och innebandy, tyvärr ingen fotboll nu på grund av mig skada, men blir nog snart tillräckligt bra för att vara med och träna igen.

Lite onödig fakta, som vanligt :) Var 4:e dator blir fysiskt misshandlad av sin ägare. Haha, jag kan säga direkt att min dator blir misshandlad varje gång jag sitter vid datorn.

Nu ska jag leta lite bra musik på spotify, puss / sandra


Desirée & Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0