SKOLA

Mår fortfarande skit, men dum som jag är så går jag och är med på träningen ändå, jag var bara med på uppvärmningen, och sen kändes det som att kag skulle dö typ... Okej det var väl kanske att överdriva lite, men jag fick ont i huvudet så in i. Men gick iallafall av, och bara såg på istället.

Imorrn blir det första och sista skoldagen denna vecka, men får se om jag orkar vara där hela dagen eller om jag måste åka hem tidigare, blir förmodligen tidigare hem, vill i alla fall vara med på sämhällskunskapen, känner att det är ganska viktigt.

Nej hu nu ska jag gå och lägga mig, ska upp tidigt imorrn, ( orkade inte åka till stan ikväll ) så det blir å åka bussen 06.25 imorgon bitti. LYCKO MIG!!

// nattinatti Desirée


Desirée & Sandra
haha vi har jo bara för kul ibland, haha. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0