DUKTIG TJEJ 93

I dag har jag i alla fall varit lite duktig, pluggade NO även om det är 11 dagar tills det är prov (jag pluggade bara i en kvart, men i alla fall.) Jag hjälpte min bror med några matte tal, och skänkte även en kondom till honom. Snäll storasyster eller hur? Haha det var så att vi fick gratiskondomer av en föreläsare i fredags i skolan, och så ramlade en ur handväskan när jag skulle ta upp NO papprena, så jag tänkte att jag kunde ge en till min älskade lillebror. Han är bara 13 år, men vafan det kan vara bra att ha. Jag kollade faktiskt upp att den inte gick ut för än 2014. Han tog generat emot den... Jag har även gjort en spellista med jullåtar på spotify och bakat scones.



Jordgubbsmilkshake på McDonald's innehåller inte en enda jordgubbe.
PUSS / SANDRA ♥


Kommentarer
Postat av: julia

hej! :)

vill du vara med och tävla om "veckans blogg" ?

de är super enkelt att anmäla sig,

gå bara in på min blogg och kommentera :)

kram! :)

2009-11-30 @ 22:40:52
URL: http://juliaaugustsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0