ERAGON FILMEN (IGEN)

Så, nu är klockan kvart i 12 och filmen är slut. Var väl inte direkt den bästa filmen jag har sett, men den är helt klart godkänd. Påminde lite om sagan om ringen filmerna? Men jag säger bara fy för att draken kunde prata, skulle har varit mycket bättre om hon inte kunde det. Namnet var i alla fall super fint, Saphira. I stort sätt alla namn var fina. Skulle kunna tänka mig att böckerna som är skrivna av Christopher Paolini är mycket bättre, men så är det alltid. Är det någon som vet om det finns någon uppföljare på filmen?


Här passar det väl bra med en liten bild från filmen? Landskapet är underbart, om jag inte minns fel så är mycket inspelat i Tatrabergen. Jaja, nog pratat om filmen.

Konstigt nog känner jag mig inte ett dugg trött? Får se vad jag hittar på nu.

SANDRA ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0