FILM MYS

Sitter här i Kalmar med bror min. Han har nattat Mymmla för ett tag sedan så nu har han och jag film kväll. Vi såg just klart filmen "Van Wilder". Har ni sätt den? Det borde ni göra den var sjukt skön. Nu har vi just tagit på "American pie". På minner lite om filmen vi just såg, skön humor i båda iaf.
Annars är det bra här i Kalmar, Vi har bara tagit det lugnt idag för båda har varit sjukt trötta. Men inte Mymmla hon har bara varit lite tjurig, men hon är ändå världens gulligaste unge. Man kan jö inte mer än garva åt henne när hon kommer in till oss med mina trosor (ren tvättade) runt halsen och värdens charmigaste leende. Haha. (Hon hade rivit ner hela min väska, som dock inte var lika kul).
I morgon bitti åker jag tillbaka till växjö, börjar inte förren 20 i 1 riktigt skönt! :)
Nej min Ben & Jerry's glass kallar på mig, mumms!
PUSS / LOVISA
'
lyfte lite vikter idag också, så snart är jag där ^^.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0