FORTFARANDE SJUK

Usch jag är fortfarande sjuk, men börjar iallafall bli bättre, sjukt skönt, för då borde jag jo bli frisk snart. Får väl se om jag klarar att träna innebandy ikväll, men tror inte det kommer gå, så pass förkyld som jag ändå är ännu, men jag VILL träna, så ska nog kanske försöka iaf. Men får se hur jag mår ikväll.

Haha min farmor och farfar som är 65 & 75 har just skaffat sig data för första gången nånsin, och det är jo så sjukt kul att se dom hålla på med den, dom kan typ ingenting. Farmor ringde till mig och sa: kan du komma in och hjälpa oss, vi kommer inte in på det där google ( internet ). Jag går in för att hjälpa dom. ( dom har mobilt bredband)

Farmor: Vi har försökt i flera timmar.
Desirée: Men farmor ni måste trycka på connect, så ni connectar med internet.
Farmor: Connect?? Vad är det för nåt då??
Desirée: Men det är den knappen där det står connect på där, det är bara att trycka på den.
Farmor: Men hur vet man att man ska trycka där då?
Desirée: Men för att det står connect.
Farmor: Jaha. ( farmor ropar på farfar) olle man ska trycka på connect.
Farfar: Jaha. ( men tror inte han fattade något ändå, lät inte som det iaf haha)
Farmor: Var det allt?
Desirée: Ja!
Farmor: ahh och vi som suttit i flera timmar och försökt få igång det där google.

Haha, till slut efter jag förklarat hur länge som helst så tror jag att hon fattade i iaf.

Jaja nu ska jag gå och plugga, och stirra ut på snön som faller ner, vissa verkar inte tycka om att det snöar, men jag älskar det iallafall, även fast jag saknar sommarn. :( men jag älskar julen, särskilt när det ligger snö på marken, och det gör det inte så mycket längre så njut när det väl finns det. ;)

     // Kram Desirée


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0