FUERTEVENTURA

Ah, så sorligt ! insåg just vad det var för datum, igår var det exakt 1 år sedan Fanny och jag med våra familjer var i Fuerteventura! Ah vad jag saknar det! Det var helt klart en av de bästa veckorna i mitt liv, och det kommer det alltid att vara. Så jävla många underbara minnen där ifrån och innan resan, kommer nog aldrig glömma hur Fanny och jag hade nerräkning långt innan, Ahh nu är det bara 154 dagar kvar happy face ! haha men det var något speciellt med det med.

Saknar min kära vän från restaurangen som vi åt på första kvällen, hur jag skojar och tar upp brödet på en rumsvärmare bara för det ska bli varmt, och han kommer in och (han asgarvade nog inombords) men han spelade i alla fall med och hjälpte till att ”värma” brödet. Och all kina mat vi åt mumms, fan vad gott det var!! Saknar också att ligga vid poolen med Fanny och spana in snygga Adam grr! Haha det var jö då vi kom på våra namn Desperata – Renata (Fanny) och Diskreta – Greta (jag). Saknar Fannys och min hotell svit , vårt badkar som vi alltid tog ett bad i varje kväll, haha grannen som ringde första kvällen för att klaga på att det lät för mycket. Åh min Jose han saknar jag så gullig och ger mig en vinflaska och ger Fanny en liten klocka och en glass! haha. Haha och smink affären, då dom tror att Emrik var tjej och fråga om han skulle ha lite perfym haha!
 Jag saknar allt med hela resan! Saknar det så mycket att jag nästan börjar gråta när jag tänker tillbaka på det Fuerteventura var helt klart underbart, och jag vill tillbaka dit nu!! <33 Bjuder på lite bilder sen resan.


hela gänget -mamma, första kvällen.

haha, Jag & Fanny första kvällen det med.

haha se mamma ;)

i badkaret, Fanny & jag

hahah glo ut Emrik! ;)

/ puss Lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0