HATAR ATT KOMMA PÅ RUBRIK

Skolan idag var inte så hemsk ändå, trodde att det skulle bli skit svårt att orka upp ur sängen. Men jag är en riktig kämpe så jag cyklade till bussen i motvind, på köpet gick min nya vante söder. Hoppas att den går att byta, men har tyvärr slängt kvittot. I skolan så har vi börjat med ett grupparbete om myter, och i min grupp är det jag, Arvid, Emma och Tobias. Det var slappt, satt typ bara i caffis hela tiden. Sista lektionen hade vi historia och då fick vi se någon ur tråkig film. Det var meningen att vi skulle anteckna vissa saker under tiden men Therése typ somnade, vilket var jätte kul för då lurade jag och Emma henne att anteckna en massa saker som vi hittade på. Jag skrattade som tusan. I morgon ska vi nog till visby med klassen, tror jag. Hoppas, för då kan jag sova på bussen.

När jag skulle hem från bussen idag fick jag i alla fall cykla i medvind, och jag skojar inte det gick typ i 110 km/h för det blåste, på ren svenska, så in i helvetet. Det blåser nog fortfarande ute, men det skiter jag i för jag sitter här inne under en filt och har det bra. JAG MÅSTE SKAFFA EN VINTERJACKA! Jag har seriöst letat överallt, idag har jag suttit typ 1 timme och kollat efter jackor på nätet, men hittar ingen som jag är helt nöjd med. Hittade en som jag skulle kunna tänka mig, men den kostade skit mycket. Men det är väl bara att fortsätta att leta antar jag, samma sak gäller med vinterstövlar, jag hittar inga som jag vill ha?! På tala om skor... Jag köpte jag ett par innomhus skor att spela fotboll och innebandy i, och gissa storleken? 35! Jag som i alla fall brukar köpa 36.


Jag vill ha snö och vinter, hatar hösten. Jag vill ha julafton, nyårsafton och jullov!
Och jag absolut älskar att gå på promenader med lilla Lucy (på bilden) i snön.

LOVE / SANDRA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0