HELGEN SLUT

Jaså nu var helgen slut igen. :( men bara tre veckor kvar i skolan sen så är det JULLOV :D, och vi har då redan gått en hel termin på säve, helt sjukt va snabbt det har gått, då är det bara två och en halv termin kvar, sen så tar man studenten, haha men det är ett bra tag till. x)

I lördags så var jag och putsade fönstrar på alfakassan med innebandylaget och spelade sen match, hansa a mot klinte, vi vann med 10-1, jäklar vilken rolig match det var, visst klinte var kanske lika tjuriga som vanligt, men det var ändå sjukt kul. :)

Idag så har jag vart i hemse å sett syster spela match, dom vann med 6-0, efter det så gick jag på julmarknad i hemse med angelica, sen typ halv tre så åkte jag tillbaka hem till havdhem och gick på julmarknad här också.

Nu ska jag snart åka till stan bussen går klockan 19.00, så ska nog gå och packa nu så jag inte gör det i sista sekund, och typ missar bussen.

// Kram Desirée

nästan så man saknar högbytiden ibland. :(


Jag och b-kusin Jakob på nia middagen. :) ( haha jag såg helt äcklig ut på den här bilden men får väl bjude på det då ;) )


Sandra, Robin & Amanda på vår älskade bänk på högby. :)


Kommentarer
Postat av: Robin

fan vad fin man kan vara då ;)

2009-12-02 @ 12:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0