JÄRNESJÖS TYCKER TILL

Chachaa, ett litet inlägg från Järnesjö. Dagen idag har varit helt okeej. Det började med en as go breakfast som alltid är nice! Sedan blev det skolan och träffa alla polare, killarna som alltid är kul att se, tjejerna, som alltid är as fina, pusspuss på dom. Sen efter skolan blev det träning som aldrig är fel, men var helt slut sedan igår så det blev inte så seriöst tyvärr. Man vill ju alltid ge järnet (järnesjö) om ni förstår vad jag menar?
Men nu sitter jag här i ett ganska nice rum, med skönt folk från olika ställen.
Ikv ska jag väl inte göra så mkt, det blir bara att chilla med polarna.
Men imorgon så blir det shopping för hela slanten, inte fel. Men ska dra nu, dom börjar tjata lite smått på mig sådär. Ni får ha det så bra, Kyss och love <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0