KLAPPA HÄNDERNA...

Jag är fan grym på att sjunga "klappa händerna när du är riktigt glad", mymmla mitt största fan älskar det i alla fal. Så jag tror jag ska släppa en singel med den låten, någon som är intresserad att köpa den? ;)

Sitter alltså vid bror min, drog till han ändå, var ingen kvar på internatet så. Det ska nog bli nice.
Just nu käkar vi godis och väntar på idol! Erik får inte åka ut då kan man lika gärna skita i att se idol hädan efter.

Chattar också med min gamle goe vän Arvid "Vattenmyra" Warte, han har hört att vi driver en stor känd blogg med flera 1000 läsare så han ville bli mer känd än han redan är så jag ska nämna att han hälsar. Alltså Arvid "Vattenmyra" Warte hälsar.
För er som undrar vad det finna smeknamnet Vattenmyra kommer från kan jag göra en snabb förklaring. Det var en dag i maj/Juni 2006, de var besöksdag på Högby skolan och  Arvid och jag kom i samma klass och samma grupp på en No sak (Arvid Warte var på denna tid en pluggis) så han var väldigt inne i uppgiften, att se på kryp. Han hittade en kryp som han satt och var så farsenerad av, han döppte det till Vatenmyra, så sen den dagen kallades Arvid Warte för Vattenmyra i min värd.

Allt för mig, ha det gött / Lovisa

                           
               den omtalade, Arvid "Vattenmyra" Warte och Vincent på skolavslutningen.


Kommentarer
Postat av: Vattenmyra

Jo nu blev jag riktigt känd, kul att du hitta en fin bild på mig där jag inte ser helt borta ut :)

Men Vincent såg i alla fall vacker ut =)

2009-11-27 @ 19:55:15
Postat av: Vincent

jag säger bara LOL.

2009-12-03 @ 16:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0