LOVISA

Haha jag klaga på att alla andra inte skriver blogg det kan jag göra, men skriva blogg själv det är jag sådär på.
Men Desiree och Sandra har iaf varit duktiga denna vecka! ;) Men jag har faktiskt varit duktig med annat, har nästan gjort klart min Svenne logg, igår städade jag mitt rum (ska ännu dammsuga dock) och så har jag tagit mig i kragen och pallrat mig ner till stan och köpt fotbollskor.


Idag har jag haft målvaktstränig med skolan, kändes inte alls bra fattar inte varför killarna bara inte skriker på mig och säger att jag är kass och ska dra där från? Dom är väll för snälla för sådant.
Annars har det inte hänt mycket i dag, blev typ klar med kost och idrott arbetet, så jävla skönt!
Nej nu måste jag läsa lite i Svenne boken innnan jag ska på träning

PUSSS / Lovisa


(hade ingen bättre) haha de fina gubbarna i Linus bil ;) Sandra skulle inte vi få dom? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0