NAKEN I VINTER?

Datorn verkar leva sitt eget liv? Gör inte alls som jag vill.

Hinner inte skriva så mycket, är riktigt trött nu efter att ha vunnit 2 gånger i pratmakarna, yes, jag är en riktig pratkvarn. Skriker högst och får mest. Kul med gäster, härligt med god mat och efterrätt. Men nu är jag hes och trött och ska snart dra mig mot sängen. I morgon blir det att fira fars dag hos mormor och morfar, träning ska jag också hinna med. Har än en gång kollat på lite jackor på nätet, kan inte hitta någon som är "perfekt" men funderar lite på denna, vanlig, enkel och varm. Inte dröm jackan direkt, men den får väl duga till mig i vinter om jag inte hittar någon bättre. Frågan är vilken färg man ska ta? Det lutar åt det mörkgrå (ser svart ut på bilden) eller den ljusgrå. Men vet inte, vet inte om jag ska köpa just den jackan heller. Men hittar jag ingen jacka får jag väl gå naken i vinter, why not?



L O V E  /  S A N D R A ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0