PIZZA

Hmm Rabih åkte ur, det var lite tråkigt tycker att han är så grymt söt, man smälter när man hör hans röst, menmen det var väl hans tur att åka antar jag, konkurransen är trots allt skyhög i år.

Jaja nog om idol, var i skolan idag och klarade till och med att vara kvar hela dagen trots förkylning, nästan stolt över mig själv. haha. ;) Fast det är faktiskt nästan roligare att vara i skolan med kompisar än att bara sitta hemma och glo, så det var lite skoj att träffa kompisar, haha angelica och jag är mobbare på bussen. mohaha. x) Sen fick jag även en lärare att bli fly förbannad på mig, men det kan ni få klura på varför hon blev det. Haha jag lyckas alltid på lärare att bli förbannade. x) Vi slutade typ vid halv två eller där någonstans, eftersom vi hade musikprov sista lektionen, det gick väl sådär, får väl va nöjd, inget att göra åt nu ändå.

Ikväll så har jag gjort pizza med syrran och pappa, gottgottgottt, köpt pizza är usch, men hemgjord är riktigt gott. :D Nu ska jag se 17 Again med syrran. Ganska bra film, men ändå lite besviken, trodde den skulla vara bättre, men snyggingen Zac Efron är jo med och då kan det inte bli annat än bra. haha. ;) ( har redan sett den en gång, men det har inte syrran så hon ville att jag skulle se den med henne )

Ha en toppen fredagskväll!!

// kram Desirée



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0