PPP!

PPP var skit kul! Säve festarna släng er i väggen ;)

Började kanon i går kväll, missa bussen så bestämde mig för att cykla till Jennie ist. Hade Emma på telefonen den mesta av tiden men lyckades ändå med massa saker på min cykelfärd, cykla vilse ett x-antal gånger, körde nästan  över en gående och blev nästan överkörd av bilist, kanon tur! ;)

Väl framme vid Jennie så gjorde vi oss i ordnig, värt att nämna är att hennes bror var skön som fan. Han fick nämligen höra att jag pratade så härlig gotlänska så han ställde en massa frågor för att få mig och snacka, och typ den första han kom på var, har någon i din familj dött på senaste? Smått skön fråga. (Låter kanske inte så kul men det var det.)

Själva festen var skit kul! Timmarna bara for i väg. ;) Hände en massa skoj men det tänker jag icke ta här med tanken på att min mamms kanske läser haha (och nej mamma så farligt var det inte men men)


Emma och Frida när vi fixa oss vid Jennie.

planer för dagen :
- SOOOOOOOOOOOOOOVA! (dör snart sov typ inget i natt).
- Städa, stökigt som fan suck.
- Se mammas pojkar
- Se Idol
- SOOOOOOOOOOOOOVA.

PUSS LOVISA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0